Subject: FW: riigiteede 85 Liiapeksi-Loksa tee ja 11283 Loksa-Hara tee ristmiku ehitustööd
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 11:27:16 +0200

From: Vadim Tsõro <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 12, 2025 1:52 PM
To: Indrek Vendla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: riigiteede 85 Liiapeksi-Loksa tee ja 11283 Loksa-Hara tee
ristmiku ehitustööd

Tere,

Saadan projektijuhi CV ja vastutuskindlustuse

Lugupidamisega,

Vadim Tsõro

projektijuht

_____________________

mob:     +372 58 99 92 35

e-post:    <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.